چرا معماران باید در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات شرکت کنند؟

معماران در نمایشگاه سنگ

نمایشگاه شهرآفتاب میزبان بزرگترین و مهم ترین رویداد سنگی کشور 8 تا 12 خرداد ماه 1402 خواهد بود و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات مربوطه در آنجا برگزار می شود. این سکوی مهم ، فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی، تولیدی و خدماتی شرکتهای سنگی و معماران در نمایشگاه سنگ می باشد.

با توجه به روند اصلی معماری جهانی با رویکرد معماری پایدار، صنعت سنگ به عنوان یکی از صنایع دوست دار محیط زیست در اقلیم ایران به شمار می رود و ایجاد شناخت بهتر و نگاه متفاوت به ظرفیت های این صنعت از طرف مصرف کنندگان، معماران و طراحان، باعث شکل گیری آثاری ماندگار و منحصر بفرد می شود.

نمایشگاه سنگ تهران رویدادی ایده آل برای معماران، توزیع کنندگان،فروشندگان، سازندگان،نمایندگان و مهندسان است تا با نمایندگان،معامله گران، خریداران و توزیع کنندگان ملاقات کنند.

استفاده از مصالح بومی و سازگار با محیط زیست که دارای طول عمر زیاد و زیبایی بسیار است، یکی از اهداف فعالان صنعت است که نمایشگاه سنگ تهران در این راستا، نقش مهمی در معرفی هرچه بهتر صنعت سنگ ایران دارد. صنعتی که دارای بیش از ۶۰۰۰ واحد سنگبری و ۱۲۰۰ واحد معدنی با تنوع سنگی گسترده است.

و از انجایی که یکی از مهمترین متریال هایی که معماران برای طراحی با آن سر کار دارند سنگ ساختمانی است. سنگ ها به دلیل داشتن قابیلت های متنوع در معماری بسیار مورد استفاده قرار می گرفته اند، از جمله این قابلیت ها استحکام و زیبایی ، قابلیت عایق بندی صدا و حرارت و قابلیت شست و شو و همچنین نفوذ ناپذیری و ده ها ویژگی دیگر موجب شده که سنگ در معماری داخلی و خارجی مورد استفاده قرارمی گیرد .

کاربردهای سنگ در معماری

از کاربردهای جالب سنگ در معماری استفاده از آن برای تزیین نمای داخلی ساختمان ها به ویژه به عنوان اکسسوری های مختلف کاربردی می باشد. سنگ به دلیل قابلیت صیقل پذیری و تراش پذیری طراحان داخلی از آن برای ایجاد جلوه های مدرن و زیبا در نمای داخلی ساختمان استفاده می کنند و از آن برای دیوار چینی ستون ها , شومینه ,کنارهای پنجره و همچنین اکسسوری های داخل سرویس های بهداشتی مانند: روشویی های سنگی استفاده می شود

یکی دیگر از کاربردهای سنگ که امروزه کمتر به آن توجه می شود استفاده از آن بر روی پشت بام خانه و ساختمان ها می باشد. از آنجایی که پشت بام یکی از بخش های مهم ساختمان می باشد معماری آن از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین سنگ هایی که برای پشت بام مورد استفاده قرار می گیرند باید سبک تر و در عین حال مقاومت بیشتری در برابر تغییرات آب هوایی مثل برف و باران داشته و همچنین از کیفیت خوبی از لحاظ عایق بندی و مقاومت در برابر مواد شوینده داشته باشند.

 

با توجه به اطلاعاتی که در خصوص کاربرد های سنگ در معماری و قابلیت های آن داده شد متوجه شدید که چرا معماران نباید سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات مربوطه را از دست بدهند.

از فرصت های علمی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات  غافل نباشید. در هر نمایشگاهی برنامه های جانبی متنوعی (کارگاه های آموزشی، سمینارها و…) وجود دارد. در خصوص این برنامه ها اطلاعات لازم را بدست آورده و با استفاده از آن ها دانش تخصصی خود را افزایش دهید.

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه شهر آفتاب تهران

مسیر دسترسی به مجموعه شهر آفتاب شاید طولانی به نظر برسد اما به راحتی می توان با انواع وسائل حمل و نقل عمومی و حتی اتومبیل شخصی به این مجموعه رسید. برای استفاده از اتومبیل شخصی تنها کافیست از هر نقطه از تهران وارد بزرگراه خلیج فارس شده و پس از عوارضی تهران – قم خروجی نمایشگاه را دیده و وارد پارکینگ آن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!