نمایشگاه سنگ تهران 1402 بهترین مکان برای تبلیغات و افزایش صادرات

نمایشگاه سنگ 1402

با برگزاری نمایشگاه سنگ تهران، سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات فرصت کافی برای نمایش محصولات داخلی وجود خواهد داشت. برگزاری این نمایشگاه ها به کسب وکار های این حوزه فرصت می دهد از میان مخاطبین و شرکت کنندگان در این رویدادها، مشتریان دائمی یا سرمایه گذار جذب کنند. از سوی دیگر، آشنایی با پیشرفت های صنعتی کشور های همسایه یا قدرت های برتر جهان حس رقابت را در تولیدکننده ی داخلی تقویت می کند.

در دنیای امروز، نمایشگاه ها نقش مهمی در معرفی تجارت ها ایفا می کنند و در کنار فروش مستقیم و تبلیغ محصول از طریق آنلاین، عنصر اساسی استراتژی بازاریابی شرکت های مختلف هستند.

نمایشگاه ها در ترویج و بازاریابی کالا و خدمات شما نقش مهمی ایفا می کنند و  امکانات متعددی را برای کسب و کار شما ارائه می دهد که از طریق سایر کانال های بازاریابی در دسترس نیست.

شما با شرکت در نمایشگاه یاد می گیرید که کدام استراتژی مناسب است و کدام استراتژی کارآمد نیست! نمایشگاه ها به شما این فرصت را می دهند که بررسی کنید رقبای شما چه می کنند و همچنین ببینید صنعت شما به کدام سمت می رود.

به غرفه داران دیگر نگاهی بیندازید و مواردی مانند: استراتژی فروش یا لیست قیمت آن ها را یادداشت کنید، زیرا این موضوع می تواند به شما کمک کند تا به یک استراتژی مناسب برای فروش محصولات خود برسید به خصوص وقتی آن را با تلاش های خود مقایسه می کنید.

حضور در نمایشگاه سنگ تهران به شما این امکان را می دهد که در معرض دید مخاطبان هدف خود قرار بگیرید که فرصتی عالی برای نمایش نام تجاری خود، برندسازی حرفه و به طور کلی، جلب توجه  مشتریان به کسب و کارتان است.

خریداری که از نمایشگاه بازدید می کند در واقع این فرصت را دارد تا محصولات را از نزدیک ببیند،لمس کند و مورد تجزیه وتحلیل قراردهد.یعنی کارهایی را انجام دهد که حتی تلفن و یا اینترنت چنین امکانی را برای او فراهم نمی آورد.

هم اکنون کشورهای پیشرفته جهان با اصول و مقررات سازمان جهانی تجارت WTO) )آشنایی کافی دارند و روش های نوین تبلیغات و بازاریابی ،سیستم بسته بندی صادراتی ،اصول و فنون مذاکرات و قراردادهای بازرگانی،استانداردها و مکانیزم های ورود به بازارهای جهانی را به خوبی می شناسند و از ساختار بازارهای مختلف و ویژگی های اقتصادی ،اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کشورهای هدف آگاهی کامل دارند.

در نتیجه میزان موفقیت هرشرکت یا کشور در امر صادرات ، بستگی به رعایت این اصول  دارد که جزو رسالت های مهم نمایشگاه به شمار می رود.

نمایشگاه بین المللی سنگ و تجهیزات مربوطه 1402 در تاریخ 8 الی12  خرداد در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می گردد.

راه های دسترسی به شهر آفتاب بری رسیدن به نمایشگاه سنگ تهران

مسیر اتوبوسرانی:

مسیر اول: میدان صنعت – بزرگراه شهید فضل الله نوری – میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی – بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

مسیر دوم: میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی – خلیج فارس، نمایشگاه شهرآفتاب.

مسیر سوم: میدان رسالت – بزرگراه امام علی(ع)- خلیج فارس، نمایشگاه شهرآفتاب.

مسیر چهارم: پایانه خاوران – بزرگراه آزادگان – خلیج فارس و نمایشگاه شهرآفتاب.

مسیر پنجم: میدان راه آهن – خیابان دشت آزادگان- بلوار تندرویان- بزرگراه خلیج فارس، نمایشگاه شهر آفتاب.

مسیر ششم: پایانه جنوب – بزرگراه بعثت – میدان بهمن – بزرگراه خلیج فارس نمایشگاه شهرآفتاب.

قابل توجه بازدید کنندگان محترم شهرستانی:

هموطنان گرامی که جهت بازدید از دیگر استانها و شهرستانهای کشور به تهران عزیمت می کنند جهت سهولت دسترسی به نمایشگاه از مسیرهای پیشنهادی ذیل استفاده کنند.

مسیرهای منتهی به نمایشگاه برای بازدیدهای گروهی شهرستانی

۱- پارک اتوبوس درپارکینگ مرقد مطهرحضرت امام (ره)

مسیرهای منتهی به نمایشگاه برای مراجعین از ترمینال شرق

مسیرهای منتهی به نمایشگاه برای مراجعین از ترمینال جنوب

مسیرهای منتهی به نمایشگاه برای مراجعین از ترمینال غرب

مسیرهای منتهی به نمایشگاه برای مراجعین ازفرودگاه مهرآباد

مسیرهای منتهی به نمایشگاه برای مراجعین از راه آهن

نقشه مترو تهران:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!