نمایشگاه بین المللی Marmomac 2023 طراحی، هنر، مبلمان، لوکس، قرارداد

نمایشگاه بین المللی Marmomac 2023

پنجاه و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی Marmomac 2023 از 26 تا 29 سپتامبر (4 الی 7 مهر 1402) توسط Veronafiere برگزار خواهد شد.

یک نمایشگاه نه تنها از ارائه ی محصولات و کالاها استقبال می کند، بلکه از حضور مردم نیز استقبال می نماید. هر نمایشگاه تجاری فقط یک فرصت نمایشگاهی نیست، بلکه یک گردهمایی واقعی از جامعه ای است  که در رویدادها شرکت می کنند و جلسات و برخوردهای حضوری می توانند اتفاق بیفتند. به همین دلیل است که در سطح سازمانی به افرادی نیاز است که شجاعت، فرهنگ، بین المللی سازی و نوآوری را  فلسفه حرفه ای خود قرار داده باشند. در میان نمایشگاه های تجاری ایتالیا در سطح بین المللی،  Marmomac نشان دهنده این موضوعات است: فرهنگ پروژه، آخرین روندهای بازار، مخاطبان برجسته از سراسر جهان (مشتریان، شرکا، توزیع کنندگان، پیمانکاران، معماران و طراحان داخلی)،  آموزش حرفه ای، قرار ملاقات ها، کارگاه ها و گفتگوها.

اکنون در پنجاه و هفتمین دوره، Marmomac خود را به عنوان قطب بین ‌المللی اصلی برای بازیگران صنعت سنگ معرفی می‌کند؛ پلتفرمی که در آن  تجارت  و آموزش در هم ترکیب می شوند و به مکانی ممتاز برای  تجارت و نوآوری تبدیل می‌ شوند. در سال 2022 این نمایشگاه شاهد مشارکت بیش از 1200 شرکت نمایشگاهی بود و حضور 47 هزار متخصص را ثبت کرد که 63 درصد آنها از 132 کشور خارجی بودند.

فرهنگ تجارت

از نظر رائول باربیری، مدیر فروش Veronafiere: « علاوه بر مشخصات بین‌المللی، یکی از دلایل موفقیت Marmomac، تصمیم به ترکیب تجارت با فرهنگ استفاده از محصول است که به عنوان یک ارزش افزوده برای تمام تولیدات ساخت ایتالیا شناخته می ‌شود. به همین دلیل است که Veronafiere، برگزارکننده این رویداد، تصمیم گرفته است تا بر این مزیت رقابتی منحصر به فرد تمرکز کند. Marmomac، برای دوره 2023 بخش های مرتبط با طراحی، دنیای مبلمان، محصولات لوکس و قرارداد را گسترش خواهد داد.

تعامل بین طراحی و هنر

در سالن شماره 10، طراحی، معماری و  فرهنگ سنگ با برگزاری برنامه‌ های مختلف  شامل رویدادها، کارگاه‌ ها و گفت‌وگوها در منطقه فروم Forum، مورد توجه خواهند بود. موضوع اصلی، رابطه ی بین سنگ طبیعی و  ماشین آلات در مسیر طراحی و  هنر خواهد بود.

دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی

در این دوره آموزش آکادمیک به جوزپه فالاکارا Giuseppe Fallacara سپرده شده است که در آن  Marmomac Meets Academies  شامل  دانشگاه ها  و   مراکز تحقیقاتی ایتالیایی و خارجی می شود. در زمینه ی معماری، مفهمومی به نام مصالح باستانی و مدرن وجود ندارد، بلکه نحوه استفاده و شکل دادن به این مصالح است که آن را با زمان خود مطابقت می دهد. این فرض برای معنا بخشیدن به نمونه های اولیه ایجاد شده توسط دانش آموزان با همکاری شرکت ‌های این بخش مورد توجه است. در این بخش بسیاری از موضوعات مورد بررسی قرار خواهند گرفت، از استفاده از سنگ نازک تا چاپ سه بعدی در سنگ.

جوایز و جوایز

در نهایت، همانند دوره های پیش جوایز مختلفی در نظر گرفته شده است از جمله جایزه بهترین ارتباط گیرنده Best Communicator Award  که به غرفه ‌هایی اختصاص داده شده است که برجسته‌ ترین و اصیل ‌ترین زبان نمایشگاهی را بکار گرفته باشند.

امسال مشارکت دانشجویانی از دوره طراحی نمایشگاه، انتشارات و طراحی گرافیک دیجیتال IUSVE  (موسسه دانشگاهی Salesian ونیز) نیز مورد توجه خواهد بود که از آنها دعوت شده است تا پیشنهادات را بررسی کرده و برنده را تعیین کنند.

منبع: www.internimagazine.com

تاریخ انتشار خبر: 26/06/2023

تهیه شده در گروه تولید محتوای شرکت روشان روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!