نمایشگاه بین المللی فناوری ساخت و ساز، زیرساخت و مصالح ساختمانی عمان 2023

نمایشگاه عمان

عمان از نظر توسعه زیرساخت ها یکی از کشورهایی است که سریع ترین رشد را داشته است. برنامه پنج ساله کشور و برنامه چشم انداز 2040 ، نقشه راه را برای اقتصاد این کشور ترسیم کرده است که طبق آن هزینه های دولت در بخش های کلیدی غیر نفتی افزایش یافته و سرمایه گذاری های خصوصی در بخش های مختلف از جمله صنعت ساخت و ساز مورد توجه بیشتری قرار می گیرد.

عمان به دلیل داشتن بازار پویای ساخت ‌و ساز (که انتظار می ‌رود شاهد رشد 6 درصدی سرمایه‌ گذاری بین سال‌ های 2019 تا 2024 باشد)، به مقصدی مهم برای سرمایه ‌گذاری تبدیل شده است.

پروژه عمان، نمایشگاه بین المللی فناوری ساخت و ساز، زیرساخت و مصالح ساختمانی“، آخرین بخش افزوده شده به سری پروژه های گروه IFP است که شامل نمایشگاه های ساختمانی برتر در سراسر خاورمیانه و آفریقا است. این نمایشگاه بر فرصت های سرمایه گذاری در عمان تاکید داشته و روابط تجاری بین المللی و مشارکت های تجاری را ارتقاء می بخشد.

بخش سرمایه گذاری خصوصی

  • بر اساس تجزیه و تحلیل ProTenders انتظار می رود بازار ساخت و ساز و زیرساخت عمان در سال های آینده فعال باشد و در حال حاضر این کشور دارای پروژه هایی به ارزش 327.63 میلیارد دلار است.
  • صنعت ساخت و ساز 9 درصد از تولید ناخالص داخلی عمان را تشکیل می دهد و بزرگترین کارفرمای این کشور محسوب می شود.
  • در مجموع 2410 پروژه ساختمانی فعال در عمان وجود دارد که ارزش آنها بیش از 190 میلیارد دلار است.

مرکز نمایشگاه عمان

مرکز کنوانسیون و نمایشگاه عمان در محوطه ای کاملاً یکپارچه و تنها در فاصله ی چهار کیلومتری از فرودگاه بین المللی مسقط واقع شده است. معماری و طراحی پیشرفته ی این مکان در تراز جهانی بوده و یکی از اولین مکان هایی است که طبق گواهینامهLEED  شورای ساختمان سبز ایالات متحده ساخته شده است. این مرکز فضاهای بسیار مناسبی را برای جلسات کنفرانس و نمایشگاه در بر دارد. همچنین برای تامین آسایش هیئت‌ های بزرگ، امکانات گسترده ای دارد.

این نمایشگاه از 23 تا 25 اکتبر 2023 (1 تا 3 آبان ماه 1402) در مرکز همایش و نمایشگاه عمان برگزار می شود.

منبع: stonenews.eu

تهیه شده در واحد تولید محتوای شرکت روشان روز

نگارش: سعید نجاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!