نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 1402

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه از 8 الی 11 خرداد ماه سال 1403 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار میشود.

نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 1402

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات مربوطه در تاریخ 8 الی 12 خرداد 1402 در نمایشگاه بین المللی شهر افتاب برگزار می شود.

نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 1402  یک جایگاه منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن سنگ های فرآوری شده و نیمه فرآوری شده و آخرین طرح ها و تکنولوژی ها در صنعت سنگ را فراهم نموده است.

یکی از اصلی ترین اهداف این نمایشگاه،فراهم آوردن بستر صادرات وافزایش حجم صادرات، نمایش محصولات، تجهیزات و فناوری های جدید و ایجاد فرصتی برای تجارت سنگ است. کمک به توسعه روابط در صنعت سنگ و تلاش برای ارتقای وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت سنگ در سطح ملی از دیگر اهداف پیش بینی شده برای این نمایشگاه است.

این نمایشگاه دید مناسبی از راهکاری های توسعه ی صادرات سنگ را ارائه می دهد و به افزایش شناخته شدگی سنگ های ایرانی در عرصه ی بین المللی  کمک می کند.

نکته جالب در این نمایشگاه تنوع و گوناگونی انواع سنگ تراورتن، گرانیت، مرمریت، مرمر، کنگلومرا،سنداستون ، ترااونیکس و لایم استون است که شرکت کنندگان از سراسر ایران ازجمله استان‌های: قم ،اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، کرمان، فارس، کردستان، لرستان، همدان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، زنجان، مازندران و اصفهان در این نمایشگاه حضور به عمل می آورند.

نمایشگاه بین المللی تهران بزرگترین منطقه ی نمایشگاهی در ایران و اصلی ترین مرکز برگزاری نمایشگاه تهران بشمار می رود، نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به عنوان یکی از مهمترین شرکت های تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص ، بستر و زمینه مناسبی را از طریق برپایی نمایشگاه های تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان ، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه بر عرضه و نمایش توانمندی ها ، مبادلات تجاری ، سرمایه گذاری های مشترک و بین المللی خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران توسعه بخشند.

نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 1402 یک رویداد چند جانبه به حساب می آید که به طراحان، معماران و دیگر تصمیم گیرندگان و نیز تولید کنندگان و تأمین کنندگان این امکان را می دهد که از فرصت های ایجاد ارتباط با دیگران، کنفرانس ها و سمینارها بیشترین استفاده را نمایند.

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 1402

۱- افزایش حجم صادرات

۲- توسعه ی آموزش تخصصی حوزه سنگ

۳- ایجاد رقابت داخلی و خارجی

۴- تبادل آخرین اطلاعات و فناوری های تخصصی حوزه سنگ

۵- گسترش خدمات فنی و مهندسی

۶ توسعه ارتباطات و همکاری های اقتصادی

نمایشگاه شهر آفتاب  محل برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ تهران 1402

مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب تهران، در کنار عوارضی آزادراه تهران-قم و در مجاورت حرم امام خمینی و دانشگاه شاهد قرار دارد. مساحت کل نمایشگاه حدود ۱۳۸هزار مترمربع  است. این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از طریق اتوبان تهران – قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است. یکی از روش های دسترسی به نمایشگاه شهر آفتاب، مترو شهر آفتاب می باشد که از این طریق بازدید کنندگان زیادی به نمایشگاه مراجعه می کنند.

خدمات نمایشگاه شهر آفتاب

با توجه به مطالب گفته شده نمایشگاه بین المللی سنگ و تجهیزات مربوطه 1402 در تاریخ 8 الی12  خرداد در نمایشگاه شهر آفتاب به دلیل خدمات ویژه ای که ارائه می دهد برگزار می گردد.

پارکینگ‌های متعدد در نمایشگاه به همراه پارکینگ‌های کمکی مجموعه حرم مطهر امام خمینی (ره) با گنجایش ۱۱ هزار خودرو شخصی.

فضای سبز مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار.

استقرار فروشگاه شهروند.

دسترسی آسان به خدمات بانکی و دستگاه‌های خودپرداز.

سهولت دسترسی به نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از طریق بزرگراه‌های خلیج فارس، شهید تندگویان و شهید محلاتی.

نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی به مرکز نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب و سهولت در رفت و آمد غرفه‌داران و بازدیدکنندگان خارجی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!