بزرگترین رویداد صنعت سنگ

بزرگترین رویداد صنعت سنگ

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات بزرگترین رویداد صنعت سنگ های تزئینی و معدنی در ایران است و شما با حضور در این نمایشگاه می توانید از نزدیک جدیدترین دستاوردهای شرکت های فعال در صنعت سنگ و استخراج را مشاهده کنید. این نمایشگاه یکی از قدیمی ترین، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های بین المللی در ایران است. بازدیدکنندگان و ویزیتورها از تمام شهرهای ایران و همچنین از کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می کنند و تولید کنندگان هم به نوبه خود وظیفه مهمی برای توزیع و معرفی خدمات و محصولات دارند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات که بزرگترین رویداد صنعت سنگ لقب گرفته است امسال در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار می شود.

شرکت های حاضر در این دوره از نمایشگاه در سه گروه اصلی:

  • ماشین آلات و تجهیزات معدنی
  • ملزومات مصرفی
  • فرآوری معادن هستند.

ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان انواع سنگ های معدنی به کشورهای مختلف جهان به خصوص کشورهای اروپایی است. با حضور در این نمایشگاه تخصصی می توانید از جدیدترین فناوری ها موجود در کشور در زمینه تولید و استخراج انواع سنگ های زینتی و معدنی با خبر شوید و روابط خود را با همکاران توسعه دهید، در این نمایشگاه از جدیدترین ماشین آلات و تجهیزات استخراج سنگ های معدنی هم رونمایی خواهد شد. صنعت سنگ های زینتی و معدنی در ایران به دلیل تنوع معدن ها در شهرها و روستاهای مختلف کشور طرفداران بسیار زیادی دارد و سالانه بخشی از این سنگ ها به خارج از کشور صادر می شود.

در این دوره از نمایشگاه ۱۱۰ شرکت ایرانی همراه با شرکت هایی از ۶ کشور چین، روسیه، هند، ایتالیا، ترکیه و یونان در فضایی به وسعت ۱۲هزار متر مربع به ارائه آخرین دستاوردها و محصولات خود پرداختند.

این نمایشگاه ازدوشنبه (هشتم خردادماه) تا جمعه (دوازدهم خرداد) در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب پذیرای متخصصان و علاقه مندان است.

فضای در نظرگرفته شده برای این نمایشگاه 11000 مترمربع در نظرگرفته شده است و شامل سه سالن A4_A5_A6 است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب،8 ویژگی مرکز نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تهران به عنوان محل برگزاری نمایشگاه کشاورزی عبارتند از:

 

1- فضای دائم مسقف نمایشگاهی شامل سه سالن جمعاً به مساحت ۲۵هزار مترمربع، بدون ستون با ارتفاع میانگین 24متر و سالن ملل با مساحتی بالغ بر 7هزار مترمربع.

2- عدم محدودیت ترافیکی جهت انتقال تجهیزات و ماشین آلات.

3- سهولت تخلیه و بارگیری درمحل نمایشگاه با توجه به امکانات سالن ها

4- نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) در جهت توجه به بعد بین الملل نمایشگاه.

5- با توجه به دعوت از متخصصین از سایر شهرستان ها، دسترسی به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از طریق بزرگراه های خلیج فارس، شهید تندگویان و شهید محلاتی به آسانی امکان پذیر است.

6- ایستگاه بزرگ و اختصاصی مترو شهر آفتاب.

7- فضای مناسب جهت برگزاری همزمان چندین سمینار و کارگاه های آموزشی.

8- پارکینگ های متعدد در نمایشگاه با گنجایش 11هزار خودرو شخصی.

راه‌ها و مسیرهای دستریی به شهر آفتاب

 

خودروی شخصی

برای رسیدن به نمایشگاه کتاب باید وارد آزادراه خلیج فارس شوید. اتوبان ‌های امام علی، چمران و آیت‌ الله سعیدی در نهایت به آزادراه خلیج فارس می‌ رسند.

 

شهر آفتاب درست در ضلع روبه‌روی حرم مطهر قرار گرفته است و شهر آفتاب یک پارکینگ اختصاصی برای خودروهایی دارد که قرار است به نمایشگاه کتاب بروند.برای رفتن به شهر آفتاب و شرکت در نمایشگاه کتاب نیازی به پرداخت عوارض ندارید.

 

مترو

اگر قصد دارید با مترو به شهر آفتاب بروید باید وارد خط یک مترو تهران (خط قرمز رنگ) شوید. این خط مترو تجریش را به کهریزک وصل می کند و از طریق آن به راحتی می توانید به ایستگاه شهر آفتاب برسید.

 

تاکسی

یکی از راه های ساده برای رسیدن به نمایشگاه کتاب استفاده از تاکسی است. تاکسی‌ها و ون‌های شهر آفتاب از محل میدان تجریش، میدان نوبنیاد، میدان صنعت، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهرانپارس، ترمینال آزادی، ترمینال جنوب، میدان راه آهن، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد به نمایشگاه کتاب می‌روند.

 

اتوبوس

اگر می‌خواهید با اتوبوس به نمایشگاه کتاب و شهر آفتاب بروید،‌ باید خودتان را به میدان تجریش، میدان صنعت،‌ میدان نوبنیاد، پایانه بیهقی، میدان رسالت، پایانه تهرا‌نپارس، میدان آزادی، میدان راه‌آهن، ترمینال جنوب، پایانه خاوران، پایانه نعمت‌آباد و پایانه شاهد برسانید و اتوبوس‌های شهر آفتاب را سوار شوید.

 

مسیر اول: میدان صنعت – بزرگراه شهید فضل الله نوری – میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی – بزرگراه خلیج فارس – نمایشگاه شهر آفتاب

مسیر دوم: میدان آزادی – بزرگراه آیت الله سعیدی – خلیج فارس – نمایشگاه شهرآفتاب

مسیر سوم: میدان رسالت – بزرگراه امام علی(ع) – خلیج فارس – نمایشگاه شهرآفتاب

مسیر چهارم: پایانه خاوران – بزرگراه آزادگان – خلیج فارس و نمایشگاه شهرآفتاب

مسیر پنجم: میدان راه آهن – خیابان دشت آزادگان – بلوار تندگویان – بزرگراه خلیج فارس – نمایشگاه شهر آفتاب

مسیر ششم: پایانه جنوب – بزرگراه بعثت – میدان بهمن – بزرگراه خلیج فارس – نمایشگاه شهر آفتاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!