اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات

اهمیت سیزدهمین اهمیت نمایشگاه بین المللی سنگ

اگر بخواهیم از میزان اهمیت سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات مربوطه بگوییم براحتی می توان گفت این نمایشگاه مکانی استراتژیک برای معدن داران،صاحبان کارخانه های سنگ، سنگبری ها ،معماران و ساختمان سازان است  .

و باید توجه داشته باشیم، در حال حاضر ابزارهايی برای توسعه تجارت وجود دارد و نمايشگاه ها يکی از مهمترين ابزارهايی هستند که در این ارتباط تأثیر داشته است. زيرا در صنعت نمايشگاهی همه ابزارهای بازاريابی را با هم می بينيد.

تحقیقات انجام شده در این خصوص حاکی از  این است که نمایشگاه ها با 44 در صد بازگشت سرمایه در مقایسه با سایر ابزارهای آمیخته ترفیع از قبیل تبلیغات، روابط عمومی، فروش حضوری، فروش مستقیم، فروش های فوق العاده و جشنواره ها از جایگاه بالاتری برخوردار می باشد، به گونه ایکه بازاریابی مستقیم با 18 درصد و تبلیغات با 15 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

پس شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات مزیت هایی فراوانی برای غرفه داران و بازدیدکنندگان دارد.

تاثیر نمایشگاه بر فروش شما

طبق گفته انجمن های تحلیل کننده شرایط صنایع مختلف،آمار قبل و بعد حضور صنایع در نمایشگاه های تجاری با توجه به ارائه مستقیم محصول یا خدمات به شرکت کنندگان، اعم از رسانه ، مشتری و صنایع رقیب و تست کیفیت آنها، به گونه ی حیرت انگیزی مؤثر بر راندمان فروش و در نتیجه رشد شرکت ها دارد.

تعداد شرکت کنندگان در نمایشگاه های خاص ،تجربه و توان ارائه شما را مورد سنجش قرار می دهد.در مجموع هزاران نفر به صورت فعال به نمایشگاه های بزرگ می آیند که این جمعیت بین شرکت کنندگان ، پرسنل مجرب و رسانه ها تقسیم شده است.

این نشان می دهد که حضور بالایی از بازدیدکنندگان به شما یک استخر بزرگ از بازار نیاز مندی به محصول و یا خدماتتان می دهد، به ویژه این که با حضور در چنین بازار گسترده ای، ناخواسته به منافع دیگری دست پیدا می کنید، شامل تحقیق و تحلیل شبکه ی فروش، گسترش نام تجاری، توسعه مذاکرات فروش و البته همه اینها در کنار فروش نهایی.

فایده اصلی شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ

 فایده اصلی شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات این است که مزایای آن تنها به دوره برگزاری همایش ها محدود نمی شود. برای فعالان صنایع سنگ و تجهیزات، شرکت در این رویدادها مانند: دروازه ای است که ورود مستمر به بازار جهانی را ساده تر می کند. اغلب تحلیلگران، شرکت در این نمایشگاه ها آغاز مسیر موفقیت تجاری می دانند. زیرا با همکاران، مشتریان و سرمایه گذاران جدید آشنا خواهید شد که ارتباط شما تازه بعد از اتمام نمایشگاه آغاز شده و مدت طولانی ادامه خواهد یافت.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات کمک می کند تا همه جنبه های مختلف صنعت  اعم از مصرف کنندگان، توزیع کنندگان، تامین کنندگان و تولید کنندگان، همه را در یک مکان به هم متصل می کند. با چنین مخاطب گسترده ای در یک مکان، کسب و کارها قادر به برنامه ریزی جلسات، مذاکره با سفارشات و فرصت های دیگر مانند: همکاری در سایر پروژه ها می باشند.

 

این نمایشگاه به کسب و کار اجازه می دهد که نیازش را با تامین کنندگان خود درمیان بگذارد، و همچنین پروژه ها را به سطح ایده آل تری منتقل کند.

پس توصیه ما به شما با توجه به اهمیت سیزدهمین نمایشگاه سنگ این است که شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات را از دست ندید.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی،معدن، ماشین آلات وتجهیزات 1402 در تاریخ 8 الی12  خرداد در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!