امسال تمام تلاشمان این است تا نمایشگاه متفاوت داشته باشیم

مدیرعامل روشان روز

امسال تمام تلاشمان این است تا نمایشگاه متفاوت داشته باشیم

۱۲-۸ خرداد ماه

با توجه به نزدیک شدن تاریخ برگزاری نمایشگاه بین المللی سنگ تهران و انتخاب محل جدید برگزاری، تصمیم گرفتیم با مدیرعامل شرکت روشان روز (مجری نمایشگاه بین المللی سنگ تهران) گفت و گویی داشته باشیم و از جزئیات برگزاری نمایشگاه و دلایل انتقال محل برگزاری از ایشان سوالاتی داشته باشیم.

با ما همراه باشید…

آشنایی بیشتر با نمایشگاه سنگ تهران 1402

آقای مطیعی مقدم لطفا تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه رو می فرمائید؟

-سیزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ های ساختمانی، معدن، ماشین آلات و تجهیزات مربوطه از تاریخ ۸ الی ۱۲ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب به همت شرکت روشان روز برگزار خواهد شد.

جناب آقای محمدهادی مطیعی، چرا محل برگزاری رو  تغییر دادید؟

-با توجه به برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه سنگ تهران در سایت سئول بعد از ۲ سال و پشت سر گذاشتن دوران کرونا، شرکت روشان روز بعنوان مجری و شرکت کنندگان در این نمایشگاه با مشکلات زیادی در اجرای نمایشگاه مواجه شدند که هیچ گونه پاسخگویی به این مشکلات از سمت نمایشگاه بین المللی سئول وجود نداشت.

ما هم پیگیری های زیادی داشتیم تا این موضوع ها رو سهولت ببخشیم اما نشد و به همین علت و برای راحتی غرفه داران و همکاران عزیز صنعت سنگ تصمیم گرفتیم تا نمایشگاه ۱۴۰۲ رو با تغییر محل برگزاری اجرا کنیم.

جناب مطیعی، امکانش هست به چند مورد از دلایل جابجایی صراحتا اشاره کنید؟

-بله، چند مورد عمومی که همه دوستان با این موارد برخورد داشتند رو خدمتتون توضیح میدم که با چه شرایطی مواجه بودیم و الان با چه شرایطی مواجه خواهیم شد.

۱- کاهش هزینه و مشکلات مربوط به خدمات جرثقیل

هزینه های بالای استفاده از خدمات جرثقیل در سایت سئول بررسی شد و در سایت شهر آفتاب این موضوع زیر نظر مجری نمایشگاه و با هزینه های به مراتب پایین تر که متعاقبا به غرفه داران اعلام خواهد شد، انجام می گردد.

۲-مسافت و ترافیک کمتر

ترافیک های شبانه روزی شهر تهران مخصوصا در ساعت های شروع نمایشگاه و خاتمه آن موجب هدر رفت تایم غرفه داران و بازدیدکنندگان و بعضاً دیر رسیدن غرفه داران به نمایشگاه در ساعات اولیه بازگشایی می شد، که این مشکل با انتخاب محل جدید برگزاری به حد زیادی حل شده است.

مسیر رسیدن به نمایشگاه در محل جدید برگزاری برای عزیزانی که از شهرهای دیگر ( قم، محلات، اصفهان، مشهد و … ) چه بعنوان غرفه دار و چه بعنوان بازدیدکننده، حاضر هستند، حدود ۱ ساعت و نیم کوتاه تر شده و دوستان می توانند این مدت زمان رو برای بازدید بهتر از غرفه ها صرف کنند.

۳- ساعت های محدودیت تردد ماشین های باری در داخل شهر تهران باعث تحمیل هزینه های بیشتر جهت خواب ماشین های باری برای غرفه داران عزیز می شد که این موضوع در نمایشگاه شهر آفتاب  وجود ندارد و در هر ساعت از شبانه روز امکان ورود ماشین های باری سنگین و تخلیه و بارگیری وجود دارد.

۴- امکان ورود ماشین آلات سنگین و کوپ ها به داخل سالن

برای اولین بار و برای راحتی بیشتر غرفه داران عزیز مخصوصا با توجه به گرمای هوا در زمان برگزاری نمایشگاه و البته امکانات زیرساختی نمایشگاه شهر آفتاب تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار این غرفه ها هم داخل سالن ها باشند که هم موجب راحتی غرفه داران می شود و هم بازدیدکنندگان برای بازدید از غرفه ها نیازی به خروج از سالن ها ندارند.

تشکر میکنم از شما و مجموعه روشان روز و آرزوی موفقیت داریم برای تمام فعالان صنعت سنگ کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

WordPress Lightbox
error: محتوا محافظت شده است!!